Veel bedrijven en instellingen kiezen er bewust voor geen telefoniste of secretaresse in dienst te nemen. Bijvoorbeeld omdat u uw bedrijf bewust klein wilt houden. Of omdat het door de omvang van uw bedrijf niet rendabel is. Maar ook als u wel over een secretaresse of telefoniste beschikt, kunt u behoefte hebben aan extra ondersteuning. Bij ziekte of tijdens vakanties.
Uw klanten verwachten gewoonweg een perfecte service. In al die gevallen kunt u vertrouwen op de dienstverlening van Standby Secretaresse Service. U krijgt er - op afstand - een heel actief personeelslid bij.
Afhankelijk van de met u gemaakte afspraken, kunnen wij alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden volledig of gedeeltelijk verzorgen.

U kunt daarbij denken aan de volgende diensten:

- acquisitie, verzenden van informatie
- offertes opstellen
- facturen maken
- uw correspondentie per post, per fax of per e-mail verzorgen
- uitwerken van uw rapporten
- diverse reclame taken verrichten; denk aan relatiegeschenken, bestellen van uw drukwerk, verzorgen van uw kerstkaarten, verzenden van uitnodigingen
- klachtenafhandeling
- debiteurenbeheer
- direct mailings
- het verzorgen van uw bedrijfspresentaties (PowerPoint)
- onderhouden van websites
- notuleren
- uitwerken van dicteerbandjes/digitale spraakbestanden
- vertalingen
- ondersteuning bij het organiseren van workshops en conferenties
- organiseren en beleggen van vergaderingen en besprekingen